søndag 9. mars 2008

Uurgh....

Jeg har vondt i hodet.

Åkei da, du kan vel godt kalle det en god gammeldags hangover :P Men saken er den at jeg pleier som regel ikke å bli fyllesjuk, bare lettere desorientert dagen etterpå. Men ikke i dag nei. Hodepinen ligger å murrer bak pannebrasken, og mageinnholdet er farlig urolig. Jeg tror det har mest lyst til å komme opp igjen... for å si det pent...

Jeg ser på det som et testamente på hvor gøy vi hadde det i går. For det hadde vi! Therese og Eivind og Line og jeg eide dansegolvet på Storås!!! :D Bare spør alle som var der :P
Jeg og Eivind drakk White Russians sånn som man bør og skal når man er ute, også gikk det med litt flere pils en det som var høyst nødvendig egentlig, men men... Jeg og Line kom oss på nattbussen klokka 4, trykt hjemme litt etterpå så da er jo alt fint.

Så da er det bare å begynne å tegne litt på skoleoppgave, tegneserie og en ting til en fyr i reklameklassa da...

Eller skal jeg bare gå å spy!?

Uuurgh...

(ps: jeg beklager bilder denne bloggen eventuelt vil produsere i hodet ditt om oppkast o.l. men når man maser om innlegg er det det man får).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stein, du MÅ komme på klassefest en gang altså. Du høres jo ganske kul ut i fylla!

Spy er bra. haha. Det fant jeg ut for et par helger sia :D

Anonym sa...

ops, lurer på om den kommentaren kan misforstås, for du er jo kul når du er edru også.

Stein sa...

Jeg forstår hva du mener :)

Neste klassefest er jeg med på, garantert!!

Kjersti Johanne sa...

Knis. Stein på flaska.

Synes d e på tide me ein fest no æ! Bli vertfaill umiddelbart etter påske!

Stein sa...

Fæst etter påske jah!!!

Det blir en eh... "vel overstått påske fest!!"

På høy tid.