søndag 16. mars 2008

Furumoen og bikkja.

God påskeferie!

Alt står bra til med familie og venner håper jeg?

Line og jeg forlot Trondheim i går, vi satte kursen mot Haugedalen og kom frem etter en ikke akkurat strabasiøs, men heller særdeles innholdsløs busstur. Vi kom frem psykisk nedbrutte, men ellers i godt behold. Vi kom oss fort, omringet av furumoen og en hjertelig hilsen (som alltid) av Birk, en av mine beste venner.

Birk har det også bra om dagen, selv om han har hatt en tøff tid i det siste. Han begynner å bli en gammel hund nå. I tillegg til å være veldig døv og litt blind hadde han et lite hjernesalg for et par uker siden, så jeg har vært veldig bekymret for han. Derfor var det godt å komme hjem å se at det fremdeles er futt i den lille karen. Han var spinnvill når vi kom hjem (akkurat sånn som han pleier). Jeg poster herved noen bilde av karen på denne blogg sånn at dere kan se hvor tøff han er :)

Her ligger Birk å slapper av i sola.
Så PLUTSELIG...

DØ forbaskede gressplen!!! DØØØ!!!!!!!


Satt akkurat å tegnet på tegneserien min før jeg bestemte meg for å skrive litt her, tror jeg skal fortsette med det nå. På tv'en driver Sherlock Holmes å løser mordmysterier, ifølge BBC var'n en kjekk kar altså!

Ingen kommentarer: