tirsdag 18. mars 2008

Abbor og kaffe.

God dag.

Pilketur til Tuppsjøen i dag. Fint vær å greier. Da er alt bra.

Den lille prikken du ser på enden av isen der er fattern.



Fikk en abbor i dag. Er fornøyd med det.



Folk som pilker.



Min søster var også med. Hun var ikke like interessert i å fange fisk, men var heller fornøyd med å stå å mase på meg.

Drar snart på hyttetur til Sverige med Line og familien hennes. Ser for meg at jeg ikke kommer meg online på en stund da, så dette blir nok siste blogginnlegg fra meg på en stund.

Ha en fortsatt fin påske folkens :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ferie uten nætt?!? hørres ut som ein slags straff.. jaja, Go tur! ikke dætt å dø eilljer nå no da.

Anonym sa...

der var det masse snø! her er det ingenting.

god tur!

Kjersti Johanne sa...

Æ har å masse snø! På hytta æ har vært på t no e d to meter på d meste! :D Kos dåkk folkens, kos dåkk! Leve kyllingen!

Anonym sa...

Er du på påskeferie enda eller, Stein?