torsdag 6. mars 2008

Natterangling

Er akkurat hjemme fra kino. Nå er Kosmorama over... litt trist, men egentlig helt greit. Man skulle ikke tro at man kunne gå for mye på kino, men jeg begynner å lure på om også det kan ha sine begrensinger. Avsluttet hele festivalen med å se Ridley Scott's Blade Runner fra 1982. Det kom to bra ting ut av 1982, denne filmen er den ene, den andre må du tenke'ræ te sjæl...
Det var kjempegøy å få sett denne filmen på kino. Den er så full av detaljer som kom enda bedre frem på det store lerret. Line ville ikke være med å se den teite science fiction filmen så jeg måtte gå alene. Alene på kino for første gang på lang, lang tid. Det var egentlig litt trist.

Filmen gikk seint... den var ferdig litt over 12. "Jammen, når går den siste bussen til Fossegrenda da?" spør du deg kanskje... Den siste bussen går klokka 12. Den rakk ikke jeg. Resultatet ble dermed en spasertur gjennom Trondehim på natterstid. Tok meg en time og ett kvarter å komme meg hjem, men det var god temperatur og jeg hadde kledd på meg godt. Jeg satte egentlig stor pris på denne turen, fikk god tid til å filosofere litt. I tillegg hadde jeg Yo La Tengo på øret, å det hjelper på enhver situasjon. Det regna litt da, så det var likevel godt å komme innenfor døra igjen.

Sitter her nå, våt på beina og skriver denne blogg.
Det er ikke brukbart...

...også glemte jeg å kjøpe Snack Chips og kinder i dag.
Det er heller ikke brukbart...

9 kommentarer:

Kjersti Johanne sa...

Du e så olile å olali Stein Likvern...!Men litt nætt å da, så d får gå.

Stein sa...

Puh... Takk og pris!

Kjersti Johanne sa...

Nuda, du va litt troill i dag. Fy.

Stein sa...

Aj!

Jeg tror du forveksler meg med en annen slamp ifra Hamar...

Kjersti Johanne sa...

Pft. Hainn å. Hamar, hah. Piss meg i øret!

Anonym sa...

hvcju... hvucj... hvujc... D tok mæ fire forsøk å få te ordbekræftelsa. språke her e tilnærma uferrståeli, så æ hive mæ in i de me bægge heinjern over ein lav sko, å skuldra mot hjule. båttnstruttji? tarragaiddj?

Anonym sa...

oioioi, nå kan jeg og poste comment! :O

Kjersti Johanne sa...

No syns æ d e på tide me eitt nyitt innlegg.

Stein sa...

Yaay!!!