tirsdag 4. mars 2008

Kosmorama er bra, Kosmorama er fint!

Det er Trondheims store Filmfestival om dagen.

Jeg gjorde en liten jobb for Jonny Snorkel for en stund tilbake. Det er de som har laget det visuelle i forhold til festivalen. Jeg var med å lagde noen skisser i starten av prosjektet og fikk derfor et fripass til festivalen.

Det betyr mine damer og herrer, at jeg har hatt muligheten til å se alle de filmene jeg har hatt lyst til i løpet av festivalen, noe som er veldig fint... for meg... siden jeg er en liten filmfrik.

Festivalen har vart i snart en uke allerede. Den er snart ferdig. Det har vært en opplevelse, det kan jeg love.

De filmene jeg har sett så langt er:











Opium. Diary of a madwoman.





Mange bra filmer her... Mine favoritter er xxy, Lars And The Real Girl, The Most Distant Course og Confessions of a Superhero.

I morgen skal jeg se


Det er min aller største Sci-Fi favoritt så jeg gleder meg som et lite barn.

Men uansett...

så prates vi.














Ingen kommentarer: