torsdag 27. august 2009

Hei igjen!

Tiden går sakte her i Trondheim om dagen folkens!

Men en etterlatt sjel er en arbeidsom sjel som tippoldefaren min pleide å si...

Jeg deltar i en liten tegneseriekonkurranse som tegneseriekjeden Outland står for. Noen husker kanskje oppgaven "to sider av samme sak" vi hadde på skolen? Jeg sendte avgårde den med en ny forside. Den ser sånn ut:



Hivde på en logo, og hastet på noen farger også sånn at den ble sånn:

Håper jeg vinner!

Jeg har laget andre ting også:

5 kommentarer:

øyvind sa...

stein hakke toilat! Kult!
Jeg håper også at du vinner!

Jeg så Jan Eggum i Oslo i går, og vet du hva? - du er faktisk bedre en
Jan Eggum, Stein :-)

Unknown sa...

Du MÅ da vinne Stein! Du er så flink! Og flaks at du hadde en tegneserie liggende da, hehe. Sikkert mange emo kids som sender inn dårlig manga. Du kommer til å eie dem. ;D

Anonym sa...

Åh damn, hvor melder jeg meg inn i fanklubben din Stein?! Bra jobba!

Steffen sa...

Hallo fra under jorden!

Hvordan går ting der nede i heimen?
Her oppe under den frosne tundraen er galskapen alltid på døren og vil inn i varmen. Kreativitet består hovedsaklig i å pønske ut nye måter å fange fisk.

Dette ser bra ut Stein, du er definitivt markert bedre til å oppdatere en meg.

Elisabeth sa...

Du blogger sjeldnere enn meg du. MYE sjeldnere.