lørdag 4. april 2009

Bah!! Erre paaske eller??

Jeg har vært så opptatt i det siste. Stress har fått en helt ny betydning for meg de siste ukene.

La meg få begynne fra starten.

Jeg har vært med å jobbet på profilendringen til det som før het Storås Utested, som nå heter Familien. Det ble sånn:


Favoritt ^


Tegningene ble trykket opp på lerret i 70x100 cm. De er nå å se på utestedet. Morro å se de stort (men kanskje bare for meg).





Rett etter jeg var ferdig med den Familien jobben var det bare å kaste seg på en skoleoppgave. Det var en oppgave som gikk ut på å lage "Artist Books", som er et artig fenomen. University of Wisconsin har en fantastisk nettside med såkalte digitale samlinger av alt mellom himmel og jord, deriblandt en samling med 800 artist book titler, det er sykt!

Jeg fikk selvfølgelig dårlig tid på oppgaven, men leverte da noe dritt:




Oppgaven gikk til helvete, men jaggu fant jeg ikke en fantastisk bok med dikt fra Grønnland i prosessen. Boka kosta 30,- totally worth it som motebloggerne sier. Mer om den seinere.

Jeg hadde en utsettelse på Artist Book oppgava så når jeg var ferdig med den var det bare å hoppe rett på neste skoleoppgave som resten av klassa (ja, dere) allerede hadde jobbet en uke på. Jeg svarte ikke helt på oppgaven, men jeg hadde det dritartig med å prøve ut ting i Photoshop og Illustrator. Denne tegninga er ikke helt ferdig enda, mangler litt finpussing. Den er kun laget i Photoshop og Illustrator. Fra scratch. Jeg føler at jeg blir litt stolt.



Det var jo som vi alle vet to plakater som skulle lages i denne oppgava, men den andre plakaten min skal aldri mer nevnes. Faktisk skal den graves ned i skogen og glemmes for alltid.

Så ble Cecilie til portrett. Hu er så kul at hu kan bo på Svartlamon!


10 kommentarer:

Panserlugg sa...

Det ble dritkult Stein! Men sikker på at din favorittside ikke oppfordrer til tafsing på dansegulvet? Hvis jeg blir tafset på der skylder jeg på deg!

Jeg skulle aldri skrevet worth it på motebloggen min!! Alle mobber meg for det.

Er du i barteby i påska eller?

Koz og KLemZ.

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

det er det verste eg har høyrt på lenge! gravast ned og kastast og alt? i den rekkefølga? det var jo så uten tvil den beste klapaten!

øyvind sa...

du kan ikke blogge så mye på en gang. du må dele det opp litt. Nå vet jeg ikke hva jeg skal kommentere. men har du forresten sett at mercurbloggen har blogget familien? også er det en stripe av tegneserien eller no også står det under: en del av den nye profilen.

Kjersti Johanne sa...

It came out of the toilet! Itj kast'n nei! :O

Kjekk Familieprofil, arti for aill å sjå, Stein:) Døkti gut, som a mor sei.

Toshil sa...

holy mother of josef,æ vart tøff på portrætte!
Hurra:D

Stein sa...

Heidi:
Takk Heidi. Jeg oppfordrer til tafsing på dansegolvet selv jeg, så jeg har personlig ikke noe problemer med det, verken oppfordringen eller tafsingen :) (NEIDA! Han som tafser blir jo drept så jeg håper det sender et klart signal...)

Jeg er ikke i bartebyen, jeg er i helskjeggskogen i påska.

Laila:
Ikke nok med at den skal graves ned og kastes heller, den skal pisses på også... i den rekkefølgen :P
Men når det er sagt så skal jeg jo selvfølgelig ta vare på tittelen, den kan jo brukes til så mangt.

Øyvind:
Kan du ikke bare kommentere på alt da Øyvind? Eller blir det for mye for deg? Hæ, er det for mye forlangt?

Kjersti:
Jeg liker at du har sensurert tittelen for meg, haha :D
Jeg er glad for at mor samtykker:)

Cecilie:
Christ on a bicycle!! Jeg er glad for at du liker det:)

Ha en god påske a, alle sammen :)

Panserlugg sa...

Haha ok, da får vi håpe at det blir mindre tafsing på dansegulvet grunnet tegneserien din! Hadde vært fantastisk! God påsk!

øyvind sa...

Nei. Ja. Ja.

Laila Myrseth Tryggeseth sa...

pissast på? fordi den came out of the FUCKING TOILET?

eg har lært eit nytt ord: spøkelsesbæsj

Kjersti Johanne sa...

aiai, nei æ tenkt itj bloggen din va stedet for store ord, men d vart d no da;)

fuck.
Faen.
Helvete, fucking toilet!